El consultori
Psicologia
Sexualitat
Autoestima i imatge corporal
Tornar al llistat de categories
Psicologia
Irene Vilar, psicòloga clínica. Et sents trist/a? Hi ha alguna relació que et preocupa? Dubtes sobre drogues?
Fes una consulta
-
20/04/15 a les 12:31
aspirant a psicologa
19/04/15 a les 21:58
necesito concell
19/04/15 a les 21:08
Problemes d amics en els esudis bastant Urgents
19/04/15 a les 19:37
Recuperarem l'amistat de sempre?
19/04/15 a les 18:45
Petit problema amb la roba!
19/04/15 a les 18:39
el vull o no?
19/04/15 a les 12:52
Adeu mon !!
19/04/15 a les 11:28
No se que em pasa
19/04/15 a les 01:57
Per flipar...
18/04/15 a les 21:22
Timida..
18/04/15 a les 19:25
Pírcing
18/04/15 a les 18:46
MAMAA
18/04/15 a les 13:44
problemes relació a distància
18/04/15 a les 04:01
dubtes
17/04/15 a les 23:40
Relació amb els meus pares
17/04/15 a les 19:02
Maremevaa!
17/04/15 a les 19:00
Enamorada!...
17/04/15 a les 18:54
Tema d'amor
17/04/15 a les 18:48
Suïcidi
17/04/15 a les 14:19
La millor amiga
16/04/15 a les 22:44
Una situació complicada...
16/04/15 a les 21:17
no suporto els meus pares ! super urgent:(
16/04/15 a les 20:31
Coll
16/04/15 a les 20:12
Amoors. 16 d'abril a les 19:46
16/04/15 a les 19:54
nsnsns
16/04/15 a les 19:52
nose que dir😞
16/04/15 a les 17:58
Amistat
16/04/15 a les 17:20
es veritat que les noies ''empollones'' son menys atractives?
16/04/15 a les 17:18
em fa por quedarme sola a casa
16/04/15 a les 17:09
POR A PERDRE'L (AMOR)
16/04/15 a les 16:35
Me aburre todo
15/04/15 a les 17:39
estic molt agoviada i necessito ajuda
15/04/15 a les 16:16
novio i pares
15/04/15 a les 15:46
Es NoRmAl???
15/04/15 a les 14:17
Dubte amorós
15/04/15 a les 12:01
el vull coneixer!!!!:'(
14/04/15 a les 18:52
Vull recuperar a la meva amiga!
14/04/15 a les 17:58
Ansietat??
14/04/15 a les 16:35
Que em passa?
14/04/15 a les 16:30
no se el que em passa
14/04/15 a les 15:22
Soc rara?! ....
13/04/15 a les 20:37
Parella
13/04/15 a les 20:29
Amorr- - - - - -- - - - -- - - - - - - -- - - - -- - - fico aixo q sino no macuerdo <3<3*-*
13/04/15 a les 20:18
Es normal sortir amb un noi de quatre anys mes gran que jo?? Que puc fer per que noti la meva existencia??
13/04/15 a les 19:53
L'AMOR
13/04/15 a les 18:59
no l'aguanto!
13/04/15 a les 18:49
trsita, no se que fer!
13/04/15 a les 18:12
FEINA D'ESTIU
13/04/15 a les 16:29
Angles i altres (mmmmm)
13/04/15 a les 15:59
Pàg 196/295
Fes una consulta