Estic enamorada?
Hola!
Tinc 13 anys i crec que estic enamorada d'un molt amic meu. El problema és que ell té 16 anys i crec que em pren com a una germana petita.
Cada vegada que el veig m'entren aquelles papallones a l'estómac, i quan em toca o m'abraça igual.
Estem en el mateix grup de música, i ell toca el piano i jo la guitarra, i només ens veiem dos vegades a la setmana.
A més, quan estic amb ell i em pregunta coses de música (acords de la guitarra,...) dic coses sense sentit i em poso molt nerviosa i ell, com dic com "tonteries" es riu, però en plan amic!
Creieu que estic enamorada o quina altra cosa em pot estar passant?
Tinc alguna possibilitat amb ell?
MOltes gracies!
InterPersonal

Hola LiBaSa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Nosaltres no sabem si estàs enamorada o no d'aquest noi, això només ho pots saber tu, però pel que ens expliques que et passa quan estàs amb ell (papallones a l'estómac quan el veus o quan t'abraça, posar-se nerviosa quan et pregunta coses...) tot apunta a que potser sí que comences a estar una mica enamorada.
Vés coneixent-lo millor, aprofita aquests dos dies a la setmana que us veieu per saber més coses d'ell i anar afinant els teus sentiments i veure si realment t'agrada com és i si t'estàs enamorant.
Tampoc podem saber si tens alguna possibilitat amb ell, perquè igual que tu, nosaltres no podem saber què és el que sent per tu, però pots anar-ho descobrint de mica en mica si us aneu coneixent millor, i aneu agafant confiança mútua per poder explicar-vos els vostres sentiments. Sempre pot passar que ell només et vegi com una amiga, però això només ho sabrem si li preguntem ;)
Esperem haver-te pogut ajudar a aclarir-te una mica més!
Molta sort amb la vostra història i ja ens explicaràs!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat