Sola menys amb ell...
Hem sento una mica sola.
Mira des de fa uns dies que a classe i al pati hem sento sola, amb tots els cercles de amics som tres jo i dues mes, i be sempre parlen elles dues i jo hem senc com excluida: en el pati mentre caminem es com si no fora jo pero despres quan arribem a un banc per seure ja be, i a classe intenten canviarse per estar juntes, i jo hem quedo amb la del meu costat que l'ajudo amb les classes pq li costa i vol passar de curs o es canvien tots i jo hem quede amb qui ningu vol seure i jo estic farta.
Amb la unica persona que no hem sento excluida es amb el meu millor amic que des que vaig entrar a l'escola es amb qui mes amistat tinc pero amb el pati no podem anar junts pq ell te mes edat q jo i va amb les noies de classe( sempre li ha agradat anar amb noies, no perque es homosexual sino perque es sent mes comode que amb els nois pq ells jugen a futbol i a ell no li agrada) i doncs solem quedar per passejar etc. pero aixo sols els divendres i dissabtes. I amb ell hem trobo be.
InterPersonal

Hola Marmicer,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot, si amb el teu amic, t'hi sents a gust, quin problema hi ha? És fantàstic que tingueu aquesta relació i que us sentiu còmodes tots dos. Així que cuida-la i disfruteu de les estones junts.
Pel què fa a les teves amigues.... Potser hauries de parlar amb elles, que et sents així i què necessitaries que passés per sentir-te millor. A vegades no n'hi ha prou en queixar-se, també cap fer alguna proposta de millora.
Si de totes maneres veus que no hi ha canvis... potser hauràs d'obrir-te una mica a la resta de la classe i començar a parlar amb altres persones on no et sentis tractada així. Si no t'agrada com són els teus amics, potser és moment de pensar quin tipus d'amics vols i buscar-los ;)
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat