URGENTISIM!!
Pff nose que fer he tingut un problema amb dos amigues meves i ara intenten burxarme/marginarme tot el ratu jo obiament vaig amb altre gent pero sempre m'intenten fer la vida impossible.
L'altre dia els i vaig enviar un audio de 3min plorant i demanan per parlar i tal i no em van cuntestar i lendema era tot igual.
Nose que fer donam cunsells sisplau es olt urgent!!
InterPersonal

Hola Mariona,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No m'expliques quin és el motiu de la discussió. Està bé que intentis parlar amb elles i acostar-t'hi, però potser enviar un àudio plorant no és la millor opció, no trobes? Normalment quan ens discutim amb altres persones hem d'assumir que tot tenim una part de culpa o responsabilitat en aquella discussió, per tant, deixa de culpabilitzar-te només a tu del què ha passat.
Tu has fet el primer pas d'acostar-te a elles i intentar solucionar la situació, ara han de ser elles qui responguin. Si elles no volen reaccionar i et continuen molestant, deixa passar uns dies i disfruta de les altres persones amb qui vas sense caure en la seva provocació.
Una abraçada!
www.consultajove.cat