en sentu sola😣😞😢
Hola bueno mira, aquets dies estic deprimida bueno desde FA unes setmanes, i ns que fer su e dit al meu novio pero no vull que m ajudi ja que en aquets momentos no vull dejar-me estimar pero ningún, no tinc cap pero el estudias, i fina i tos
T e recuperar a les Neves Amigues pero igualmente no se en sentí sola mes coses....
InterPersonal

Hola sweet17,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Està trista és un sentiment molt més habitual del què ens pensem. Hem d'aprendre a conviure amb aquesta tristesa i deixar-la sortir. La tristesa és una emoció bàsica i ens ajuda a regular-nos, fent que estiguem pendents de les coses que ens importen i de les persones que estimem.
Quan et sentis trista, escolta què necessita el teu cos: és possible que en alguns moments necessitis estar sola, però en d'altres que vulguis una abraçada. Sigues honesta amb tu mateixa i busca allò que et reconforti. Deixa que les persones que t'estimen et puguin ajudar, et sentiràs millor, ja veuràs!
I procura, abans d'anar a dormir, de recordar un moment del dia on hagis somrigut... Al principi et serà difícil trobar-lo, però continua insistint cada dia en buscar el moment "de riure". T'ajudarà!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat