Que tinc que fer?
Hola! Tinc el següent problema i no es fácil de explicar… A principis de 3r d'ESO vaig començar a plantejar-me el meu futur amb els amics i creia que no era molt convenient. Vaig començar a reformar l'amistat amb el grup dels "popus" i encara i segueixo lluitat per estar-hi dintre.
Porto 6 mesos lluitant per aquest somni que porto esperant durant tant de temps i encara no he aconseguit el meu desitg. Jo també soc bastant popular sense fer-me el flipat ni res de l'altre món pro només demano que m'ajudeu a resoldre aquest problema. Com puc entrar al seu grup i anar a les festes amb ells, fer sopars, fer tardes al seu canto. Us agrairia molt que m'ajudesiu. Moltes gràcies!!!!!
InterPersonal

Hola Martí!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Intereprsonal.
Doncs el qeu has estat intentant és adequat per voler entrar en un grup:que és interessar-te i fer alguna suggerències per poder entrar a formar part del grup. Què creus que ha fallat? Tu has posat de la teva part...i si t'has esforçat tan, vols dir que tot depèn de tu?
Entenc qeu és el teu sòmni...però saps si és un sòmni que et convé? què t'aporta estar al grup dels popus? és que només existeixen ells al món? realment necessites un grup de popus per demostrar al món el que vals?
Tu mateix has dit qeu ets un tio força exitós i això implica que tens unes habilitats per les relacions socials. Potser pots confiar en tu i en els teus valors pròpis. Pensa qeu no necessites a un grup de popus per ser feliç i definir-te, pots ser qui vulguis i et sentiràs bé amb qui comparteixi valors similars a tu!
Estàs bé qeu ho hagis provat, però si no accepten el regal seguiràs insistint?
Cuida't, valora't i confia en que aniràs a parar al millor grup si et centres en tu i en el que és important per tenir un grup d'amics increible i humà!
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat