Ajuda!
Estava eixint amb una xica, eixiem desde fa dos mesos i mig i ahir em va deixar, amb el típic "cliché" de "no ets tu, soc jo" i "es el millor per a les dos".
Peró el pitjor es que no sent res, ni tristesa, ni por, ni alegria...Es com un buit de sentiments.Un amic m´ha dit que a ell li va passar el mateix, i va estar així dos messos, i estic preocupda (es l'únic que puc sentir).
Es normal?Que puc fer per a frenar-ho?
InterPersonal

Hola Annakin!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Pensa que tot just ho vau deixar ahir i les emocions, a vegades i segons cada persona, costen de sortir, i tampoc ho podem frenar. Després d'una ruptura de parella els sentiments poden venir i anar de forma una mica "boja", moments en els quals estàs molt bé i d'altres en el que potser no tant, és normal. Per tant, no et preocupis, segueix amb el teu ritme de vida i recolza't amb aquelles persones amb les quals et vingui de gust estar.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat