Tinc un Problema...
Fa un med em va deixar el meu nòvio. Portavam 5 mesos. Quan em va deixar em va dir que no em volia perdre com amiga perquè era molt bona persona. Cada dia m'obra i bueno parlem. Últimament le notat que coqueteja amb mi i a l'insti no pot parar de mirar-me. Jo segueixo bojament enamorada d'ell i la veritat es que no sé si ell segueix sentint algo, si s'arrepenteix del fet d'haver-me deixat. Pero anem al tema. Creus que poden haver-hi posiblitats de refer la relació? Tenint en compte que es comporta amb mi com quan ens vam conèixer...
Gràcies!
InterPersonal

Hola kitka06! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és un misteri...haurem de veure què va passant i que la realitat ens digui. És cert que passa moltes vegades lo de tornar amb l'ex, però cada relació és diferent i es va veient..
Potser el que et podem suggerir és que esperis uns dies a veure si passa alguna cosa diferent i fa un pas ell...o potser, si s'allarga molt aquest tonteig pots fer tu el pas per mirar d'aclarir si és que vol tornar amb tu o si només és que et troba a faltar, o el que sigui que passa....Només ho sap ell.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat