Mes confosa sisplau?
Hola! estic més confosa que mai. Mira, jo tinc un millor amic que és super guapo i hi ha moltes noies que li van al darrere i fa força temps, vaig notar que m'agradava moltissim aquest nen, i al cap del temps els seus amics i els meus, com que soms de la mateixa colla de l'insti, em van dir que amb ell també li molava i bueno vam estar apunt de tenir algo però al final, per no perdre l'amistat no vam tenir res, pero encara hi havia allo que sentiem gelos mutuament i de tot i bueno un dia em va presentar al seu millor amic de tio i jo el vaig trobar super guapo, pero res més. Es a dir que a mi em seguia molant molt fortament el del meu institut. Pero nose de quina manera em va acabar agradant el seu amic. Al cap de dos dies, vam sortir (gran error) ja que per culpa daixo vaig perdre aquesta amistat que significava tantissim per mi. Però al cap d'un temps aquest nen, a la llarga va ser el que mes em va ajudar mentres vaig estar amb el seu millor amic, ja que avui aquell m'ha deixat i he sentit molt de suport per la seva part. Osigui m'ha tractat molt mes be el meu millor amic que hauria destar enfadat que no pas el meu novio, que ni ho semblava. I ara noto que necessito veure al meu millor amic perque sense ell no soc res, pero per altre part penso que si vaig amb ell, pude es sentira una mica com a segon plat i aixo no em mola gens, perque ell en un principi era el meu primer i unic plat, i ho sap. Bueno i aixo, sisplau ajudeu-me, què puc fer? vaig amb aquest o m'oblido daquest tema i vaig a per un altre o que faig? pff estic massa confosa i m'he intentat matar mes d'un cop per aixo i ja estic anant al psicòleg pero aixo mai li explicaria a la meva psicòloga. Què faig? Moltissimes gràcies, un peto adolescents. pd:Soc gran fan de la pagina*-*!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot dir-te que a vegades les coses surten bé i altres no...però que també has de recordar aquesta frase: " bona sort , mala sort qui ho sap". Això vol dir qeu a vegades les coses que passen a primer moment semblen molt negatives però llavors no ho són tan. Més que desesperar-te, t'has de parar un instant i veure què pots aprendre de tot el que et passa.
També és molt important qeu vagis aprlant d'aquestes coses amb la psicòloga. Ella t'ajudarà a gestionar-ho. Tens una gran oportuntiat d'aprendre i aprendre a donar la importància qeu tenen els coses i no més. Així patiràs menys.
Sobre el teu amic, potser cal que sigueu sincers i si us agradeu de veritat feu el pas. A vegades més que pensar molt el me´s important és viure i ja mica a mica ens anem afrontant al qeu va venint.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat