Els italians del meu poble
Hola,
tinc un problema i necessito la teva ajuda.
Veuràs, en el meu poble fa un mes que hi han uns italians de intercanvi, trothom deia que eren molt lletjos. A mi la veritat esque no m'hi fixo per si son guapos o lletjos, només per l'interior. Avui, he anat a comprar un llibre i me'ls he trobat parlant amb altres amigues meves. M'he "acoplat amb ells" i he vist que eren molt amables i graciosos, i la veritat esque n'hi havien dos que eren molt guapos. Abans d'anarm'en, un d'ells m'ha donat el número d'un altre perquè li passi a una nena.
Jo estic súper contenta perquè tinc el seu número, pero hi ha un problema. se'n van aquest diumenge. Estic trista per aixó i la veritat esque n'hi ha un que t´ñe la meva edat i m'agrada molt, no se que fer. Em donarieu algun consell? Es que no sé com actuar. No se ni si els tornaré a veure.
Ajuda siusplau
Moltes grácies
PD: Perdo per les faltes i espero que m'hagis antés perque m'explico molt malament.
InterPersonal

Hola LauraGemeliers88!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Em sap greu que no haguéssim pogut respondre abans. De totes maneres, en altres ocasions que et pugui servir, dir-te que en aquestes situacions és antural sentir un xic de vergonya o de " no trobar mai el moment de llençar-te"...i ja qeu això ens passa, e´s important saber-ho per no seguir esperant el "moment oportú".
Realment el moment oportú passa quan un es llença perquè vol!! És important ser valent i fer les coses que sentim tot i que tinguem una mica de vergonya o por. No tens curiositat epr saber què passaria si et llencéssis? les coses poden no sortir bé, però molts cops també surten bé...
Intenta trobar a la persona amb que vols conèixer, apropa-t'hi (amb un somriure, un hola, com estàs...etc). Així veuràs com va i tindràs la oportunitat de llençar-t'hi.
No et fixis en la por, fixa't en el que vols aconseguir!
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat