ajuda siusplau 14 de març
Hola! Per començar, el títol l'he posat per enrecordarme'n de que aquesta és la meva consulta.
Bé, faig 2n ESO, i a mi m'agrada un nen de la meva classe, jo també li agrado a ell, i bueno, pel whatsapp parlem molt, però per culpa de la vergonya, cara a cara no parlem res. El cas és que, li dic per quedar? Com li dic? I si em diu que no? Jo se que vol quedar... però si li digues i em digues que sí, com li dic al meu pare que he quedat amb ell? No li dic? Es que si s'entera no em deixa anar... Ajudeu-me siusplau!
Una altre cosa: Si no quedem, tinc por de que a l'estiu ja no ens veiem tot i que vivim a la mateixa ciutat, i s'oblidi de mi...
InterPersonal

Ui ui anònima!
Quantes preguntes i quantes possibilitats oi?
A veure, anem a pams. Si tu tens ganes de quedar amb ell, diga-li! Proposa-li d'anar a fer una volta, o quedar una estona després de l'escola... I en funció de la seva reacció ja aniràs veient. Si et diu que sí (pel que sembla) llavors ja diràs als teus pares que tardaràs una mica més. No cal que els expliquis que has quedat amb el noi que t'agrada, però no passa res per dir que has quedat amb un amic, oi?
Fes aquest primer pas si és el que vols, i després ja aniràs veient com evoluciona tot... no t'avancis tant! ;)
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat