nose que fer
bé, jo tinc 16 anys i vull fer realitat un somni que se que el puc fer realitat perque tinc talent.Però si ho faig perdre la meva familia i no vull que passi això….Que faig?
InterPersonal

Hola Sara,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No ens expliques massa bé la teva situació i ens és difícil poder-te ajudar. És fantàstic que tinguis tan clar quin és el teu somni! I també que siguis realista amb tots els costos que et podria suposar lluitar per ell.
Nosaltres no podem dir-te què pesa més, has de decidir tu quin valor tenen aquestes dues coses i què estàs disposada a perdre. No sé si has de prendre la decisió ara mateix o pots prendre't un temps per anar-la meditant. Si és així, pots aprofitar aquest marge de temps per parlar amb els teus pares i entre tots buscar alternatives per no perdre el contacte o la relació, ja que entenc que tots ho voldríeu evitar!
Confia en la gent del teu voltant, en les persones que t'estimen, ja que segurament t'ajudaran a escollir una fórmula per ser feliç.
Una abraçada!
www.consultajove.cat