em fa vergonya ferli un peto
hola! Tinc novio desde fa temps pero encara no ene hem fet ningún peto. A part de que hem fa molta vergonya, mai podem quedar que debería fer?
un peto,
Maya
InterPersonal

Hola Maya321,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És normal que tinguis vergonya! Segurament us esteu coneixent o us coneixíeu com a amics i no com a parella. Veuràs com mica en mica anireu agafant més confiança. Intenteu buscar temes de conversa sobre allò que més us agrada, o alguna cosa en comú ja que us ajudarà a "trencar el gel".
Per últim, no tinguis pressa a buscar el petó. Ja arribarà. Com menys ho planifiquis, més sincer serà, ja veuràs! I si no en tens ganes o no et sents preparada, recorda que no tens cap obligació! El teu cos és molt savi i ja t'avisarà quan estigui preparat (i et prometo que ho reconeixeràs).
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat