Avicci< >
(El títol és per enrecordar-me) Fa uns dies que hi ha mal rotllo entre les amigues, som un grupet molt unit de 6 que senpre desde petitetes hem anat juntes, i ara per tonteries i que tothom es pensi coses pel seu aire sense saber segur res doncs ens ha portat a separar-nos. Després també no vec mai al noi que m'agrada i jo sense ell no puc. A la meva vida hi ha molts problemes ara perquè em sento sola, estic sempre desanimada i no hi ha ningú que es preocupi per mi ni em recolzi. Sóc jove encara però crec que la gent del meu voltant és massa superficial i inmadura i sembla que sempre m'hagi de rebaixar al seu nivell(sense voler ofendre). També vull anar al psicòleg perquè hi hagi algú que m'escolti i em doni consell ja que no tinc a ningú a qui contar res, però la meva mare diu que la meva vida és massa perfecta com per anar al psicòleg. Què faig?
InterPersonal

Hola Anònimadolescent!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Entenem com et sents. Hi ha èpoques de la vida en les quals sembla que tot ens vagi malament (amigues, noi que t'agrada...)
Heu provat de parlar amb tranquil·litat les 6 juntes? Us coneixeu des de fa molt temps, i segur que si en parleu amb calma, podeu solucionar aquestes tonteries que us han fet distanciar una mica. En tots els grups d'amigues passa que a vegades ens discutim, però podem trobar la manera d'arreglar-lo.
Referent al noi que t'agrada comentes que sense ell no pots, i ens preguntem, no pots què? La teva felicitat i benestar no poden dependre d'una altra persona sinó de tu mateixa.
Si vols anar al psicòleg per gestionar totes aquestes dificultats, està molt bé. Torna a parlar amb la teva mare, busca un moment de tranquil·litat on pugui escoltar-te amb calma i explica-li com et sents i que creus que un suport professional t'aniria molt bé.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat