Amic de tota la vida...
Hola, primer de tot gràcies per contestar els nostres dubtes.
Ara ve, tinc 2 consultes.
1. Jo sempre he sigut amiga d'un nen de la meva classe. Ens portavem molt bé i ens ho passavem molt bé junts, però fa uns dies q ja no parlem tant i no hi ha tanta confiança entre nosaltres. Estic trista pq me l'estimo molt i no vui q la nostra amistat s'acabi. A més em sembla q ultimament em vol fer com enveja de q ha conegut unes nenes i tal... Que puc fer per recuperar la confiança q teniem abans??
2. Fa uns dies vaig coneixer un noi molt guapo i simpatic i des de llavors no hem parat de parlar. La questio es q el nen m'agrada pero ns ens comportem els dos com amics i ja esta. Que puc fer per demostrarli q m'agrada i si li dic em creura o com reaccionara??
Gràcies!
InterPersonal

Hola Xocolata,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies a tu per confiar en nosaltres!
A veure, pel què fa al teu amic, has de saber que les relacions d'amistat també evolucionen i canvien a mesura que passa el temps. A vegades ens distanciem una mica i després ens tornem a recuperar. Si sents que us heu distanciat, parla amb ell i intenta passar estones junts. Veuràs com mica en mica la confiança es va recuperant ;)
I pel què fa al noi que t'agrada... és fantàstic que parleu! Ja que així us podeu conèixer millor i pots valorar si el seu caràcter, la seva forma de veure el món i els seus valors també t'agraden. Si vols fer-li saber que t'agrada, pots tirar-li alguna indirecta, o fer-li alguna miradeta, a veure com respon... i si no reacciona, potser t'hauràs de plantejar dir-li més directament. Però ves a poc a poc i veient com evoluciona tot..
Una abraçada!
www.consultajove.cat