Amor
hola!jo tinc 13 anys em falta pocs dies per cumplir 14 però els meus pares mai m'han deixar sortir amb algú, a febrer vaig començar a parlar un nen que m'agradava y jo a el també o aixo és el que em va dir, la cosas es q despres d'us mesos de amics , em va pedir sortir y vaig a acceptar peró amb la condiccio de que sigui secret i bueno no parlavem molt peró ens liavem.............despes em va dir que - ens podem donar un temps,no pasa nada- jo li vaig dir que si peró estava trista i al dia seguent va pedir perdon i estaven junt pero no em parlava per el movil i era molt borde, a la escola no feia cas i jo a el tampoc aleshores i vaig pedir explicacions per un missatge i em va dir que no estava comodo peró no ho entec perque no em sortit molt temps i no l'agobiava ni res tot anave bé i va passar aixo i com que deia que no estava comodo m'ha deixar i a l'escola una noia liga amb el i li agrada i jo vui tornar am el perque l'estimo pero nose q fer ja q suda de mi (perdó per les faltes d'ortografia) petonts
InterPersonal

Hola MP!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Entenc com et sents ...i també qeu encara sentis el desig de voler tornar amb ell. Se que és dur, però no podem "obligar" a algu a estar amb nosaltres simplement perquè nosaltres ho volem. Potser més val qeu per ara, deixis que s'allunyi. Estaràs trista uns dies, perquè és natural, és un procés pel qeu passem tots quan algu a qui volem diu que no, però es passa i tornem a estar bé.
Confia i cuida't i centra't en tu i les teves amigues! Veuràs que com més distreta amb altres coses més contenta et sents!
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat