NO SE QUE FER $!!!!!!!
M'egrada una nena i l'estimo ja fa mes dun mes i no se que fer em dic a mi mateix i si la cago i si no m'estima i si em diu q no......... AJUDA QUE FAIG!!!
InterPersonal

Hola Mahdi Brazi!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Quan ens agrada algú sempre correm el risc que l'altra persona no senti el mateix que nosaltres. Però si volem que hi hagi alguna cosa entre nosaltres, hem de córrer el risc, no creus?
Primer estaria bé que us coneguéssiu una mica, que sabessis més coses d'ella, què li agrada, quines aficions té, si té parella... una bona amistat sempre pot ser un bon començament. Així, de mica en mica, t'aniràs sentint més segur i et serà més fàcil fer el pas de dir-li el que sents.
Has de tenir present que sempre et pot dir que no sent res per tu, i per tant, ho hauràs de respectar i acceptar, i valorar com gestiones seguir sent amics sense que això et faci patir.
Que tinguis molta sort i ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat