NOI...
Hola!
Mireu el meu problema és que agir em vai retornar smb un no que amava a la meva escola a la ESO, i que abans m'agradava. Quan el vaig veure vam estar parlant i em va dir; estàs molt canviada. Però sé que anava en bon sentt perquè abans era un desastre. El que passa és que em vaig recordar del que havia sentit per ell i ultimament no hi deixo de pensar...li he parlat per Facebook, el que passa és que ha sigut directe i m'ha dit que espera que no senti el que sentia per ell, perquè diu que no sentiriem el mateix. Això sí, m'ha donat una oportunitat com a amiga (abans no ho erem gaire) i penso que a mesura que em vagi coneixent, li puc agradar. Em dóna la sensació que és l'indicat per a mi. Però ell no en vol saber res de tot això.
Què faig? L'oblido o intento agradar-li?
InterPersonal

Hola littlemix17,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És arriscat el que em demanes, ja que el futur no el pot endevinar ningú. Entenc que a tu t'agradi molt i que t'encantaria que ell s'enamorés de tu, però de moment ell ha sigut molt clar i molt respectuós amb tu. Hauràs d'acceptar aquesta situació, perquè sinó pots arribar a patir molt.
Per altra banda, el fet de ser amiga seva, és possible que no t'ajudi gaire a oblidar-lo, no creus? Rumia bé què vols fer, ja que potser per estar a prop seu, comences a patir de nou.... Recorda que no podem obligar a ningú que s'enamori de nosaltres! I que no pel fet que nosaltres creguem que és l'indicat, la sensació sigui mútua.
Així que... vigila i medita bé els teus moviments per evitar fer-te més mal en un futur.
Una abraçada ben forta!
www.consultajove.cat