Any: 2000
Comarca: Garrotxa
Data: 22/04/15 18:14
Volia llençarsee???
Holaaa! Pues mira, ia fa temps que magrada molt un nen de la meva clase i a ell tambe potser li agrado i el altre dia quan em va dir adeeu em va donar dos petons i despres un altre pero io ia m'havia giraat i mel va donar a la galta i nose si es qu ell volia llençarse i vaig pasar dell o no volia res i nomes em va donar 3 petons pues perque sii

Responeu rapid pooooorfa nose que feer

Gracieeeeeeees
InterPersonal
InterPersonal
Data: 12/05/2015 11:05
Hola bonica!

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Doncs jo no ho puc saber. No sé si us heu tornat a veure o no. Però si a tu et ve de gust conèixer una mica més aquest nen, podeu quedar alguna estona a soles i parlar.... i veure com evoluciona ;)

Llençar-se sempre fa una mica de vergonya, així que és normal que us ho penseu una mica i tingueu dubtes. Però si a tu t'agrada... potser hauràs de provocar la situació a veure com reacciona ell.

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.