ajudaa amb el noii
Hola tinc 13 anys,ajudaa pliis. abans d'ahir vaig començar a estar de rotllo amb un noi d'un any més i ens vam lliar i per la nit parlavem i ell em responia com si fossim nuvis de veritat, ahir li vaig presentar a una amiga i va començar a tontejar amb ella davant meu encara que ell seguia lliant-se amb mi per la tarda/nit hi havia festa i ell ja va començar a suar de mi i a voler mes a la meva amiga i s'ho vaig dir a ella i em va dir que som amigues que ella no faria res... Per la nit va parlar amb ell pero al final van acabar els dos tontejant i ami em va ver molt mal perque ell a mi m'agrada molt i ara ja no em fa ni cas...
m'ha bloquejat al whatsapp i no puc parlar amb ell (a sobre es molt xulo i molt cregut pero m'agrada) ajudaa si us plaaau vull tornar a ser com abans o com a minim deixar de sentirme lletja i com una merda... joo :'(
InterPersonal

Hola juliiiaa0011
Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, m'he quedat parada! Estàs segura de que t'agrada una persona així? No estàs enfada pel que t'ha fet? vols dir qeu algu a veure en si tu ets més maca o lletja que d'altres? jo crec que està molt centrat en ell mateix i en ser el lligon de turno, no?
Entenc que et faci mal...però que torni a ser com abans també depèn d'ell, i sembla que per ara està més interessat en fer de lligon que en tenir una relació.
Pensa què pots aprendre d'aquesta experiència. Escollir amb qui volem estar és molt importatn per sentir-nos bé!
Endavant
ELi AUlet www.itnerpersonal.cat