Estic molt perdudA
Hola, desde fa un temps hem sento mol sola, es a dir ma germana i una amiga tenen parella i jo no alesores que queden elles a soles jo no tinc amb qui quedar i aixo hem pasa molt sobint. Tambe fa una dies li vaig dir al noi que m'agrada que m'agrada i vam quedar pero em va dir que li agrada una altre noia. Aixi que hem sento sola perque veig que totes les meves amigues començen a tenir parella y amic tambe i ja se que queda molta vida per troba algu pero no se aquet any fare 15 any i mai he tingunt parella i ni me liat. Nececito consell.
Gracies.
InterPersonal

Hola Emma,
Sé que et preocupa, però et passaré una enquesta que possiblement et tranquil·litzarà:
No et precipitis i disfruta de la teva situació. Estic convençuda que hi ha molta més gent que no té parella, oi? Doncs és moment de conèixer-los una mica més i descobrir si teniu gustos en comú, o quins plans podeu fer! ;)
Per altra banda, sempre els pots demanar a la teva germana i a la teva amiga, que et dediquin alguna estona i feu coses vosaltres soles. És possible que no se n'adonin que també trobin a faltar aquests moments de complicitat amb les amigues.
Una abraçada!
www.consultajove.cat