AjUUda uRgEEnT!
holaa, io ia no se qe aig d fer am aqet tema, fa mol qe em passa i nse com solucionaro, fa 5 o 6 mesos qe u vaig dexa am una, el cas es que io melestimu mol etcetcetc i no le oblidat, u vam dexar perque io la vaig cagar sen gelos etcetc, tot i que ella tampoc es qedava curta, pero tot el marron sempre mele mengat io,efni, segim xerran desde que u vam dexa po io li vinc d bones am ganes desta b i ella nomes crea mal rollus, tipu venir d bordes, venir a ferme mal, i a les classes o quan estem am amics o tot sempre esta fen coses per ferme veni enveja i mirarme em mala cara i venirme d males maneras sempre i evitarme com si tinges la lepra o algu, axo ami es eviden qem fa moltissima rabia i estic tope trist, laltre dia vam xerra i tal i em va dir que em trobaba a faltar i nske, va sembla qa duran un dies manava d bones i tal, pero ara ia torna a fotrem i tot, io portu dienli sempre qe si pot se que pari pk em fa mal i tot po sempre que li dic sembla qa ncara es sen mes a gust fenu, i cada di aig daguanta el mateix, e arribat el punt d que ia no tinc ganes d fer res nomes pasaru malamen i plora i qedarme a casa, vull areglar les coses i si em troba a falar pk no torna a comença la relacio, nse qe fer io no puc viure saben que cada cosa qe fere, dire etcetc iaura na persona per fer un comentari negatiu i fe algu pk em senti malamen, e probat d passa della pro es imposible, no puc, e probat doblidarla dalguna manera o altre i tampoc, ella ia sa liat am 3 desde qu vam dexa po diu qe u va fer pk nava torrada en les festes i tal, po crec qano es escusa, io estic aguantan com em tracta malamen i tot i qes lii am altres i com li tiren la canya i tot i segexu aguantan i ncara que stigi mols dies ploran sense parar contiinu aguantan, pk lestimu, no es just que em tracti axi, sense qe faci re, nse qe fe enseriu estic desesparat i mol malamen, sentu qe la meva vida senva ala merda cada vegada que em fa algu per ferme senti malamen i quan ploru no paru, lunic qe puc fer es sobre actuar pk la gen espensi qestic b, avegades donaria cops d cap ala paret per sabe si estic viu o no, i io em pregunto si em troba a falta pk fa tot axo? ajudeeume sisplaau:(
InterPersonal

Hola dimitri99! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs primer de tot dir-te que entenc que estiguis tan enfadat. Jo també estaria enfadada i sentiria molta rabia si algu amb qui intento ser amable em tracta d'aqeusta manera.
El qeu em sorprèn e´s què t'agrada d'ella sie t tracta així? Estàs disposat a compartir i estar amb una persona que es posa tan poc al teu lloc i que tot i saber que et fa mal segueix per la mateixa via? Segur qeu anirà bé la relació ara mateix si ella té aquesta actitud amb tu?
Perquè els altres ens tractin bé cal qeu primer ens tractem bé a nosaltres mateixos i escollim qui volem al costat. Potser deixar de patir significa qeu et donis un marge de temps per estar tranquil i una mica apartat d'aquesta relació perquè decideixis si realment et convé o no. Potser algu que et tracta així no es emreix estar al teu costat...
Dóna't temps per descubrir realment quin tipus de relació i eprsona vols i veuràs que les coses es posen a lloc!
Eli Aulet www.interpersonal.cat
Endavant