Any: 1999
Comarca: Baix Llobregat
Data: 25/04/15 15:57
Què faig?
Fa mesos que magrada molt un noi de la meva clase i crec que jo també li podria agradar a ell, creieu que a hauria de fer un primer pas i dirli el que sento? Magrada moltisim i veig que si no faig res aixo no anira enlloc aixo, pero nose que dirli perque no sigui incomode per ell i a poder ser tampoc per mi

Merciiiiii
InterPersonal
InterPersonal
Data: 13/05/2015 20:21
Hola bonica,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

Doncs està molt bé portar la iniciativa! Potser al principi és important trobar temes de conversa i ja anireu veient cap on evoluciona, no trobes? Intenta parlar amb ell i saber quins són els seus gustos o aficions, o quina assignatura se li dóna pitjor o millor... Així us podreu conèixer una mica més a fons i llavors, ja serà un bon moment per iniciar algun pas més.

Com ho veus?

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.