Anonima?Yes!
Anonima?Yes!
Any: 2002
Comarca: Baix Llobregat
Data: 21/04/15 22:33
Anonimayes-mes k urgent acusacio?
Mira ara fa aprox. 1hora me trobat un direct de l'istagram dun noi k deia: hola
Jo e contestat amb ola i ma demanat l'edat i on vivia. Jo e dit k vivia a .....(residencia certa) i tenia ..... anys (edat certa) me ne arrepentit i mes tard (ell en te +18) li e dit k en realitat vivia a ......... 👈sa cregut aquesta residencia.
No el conec de res, que faig? Pot ser k sigui algu dolent? E comentat a una amiga de confiança i ma dit k no digui res mes (ja k ma demanat el whattsapp) k pregunti el k pregunti, faci el k faci no li contesti.
K faig?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 11/05/2015 20:06
Hola anònima,

Gràcies per escriure'ns!

Doncs la teva amiga té raó. És normal que si coneixem algú, ens fem preguntes per saber més l'un de l'altre. Però quan entrem a preguntes més personals...hem de vigilar i no ser gaire concrets (sobretot als primers dies), per exemple podem dir l'edat i la població (si és gran) o la comarca (si vivim en un poble petit) i mica en mica, si ens dóna la confiança suficient, potser podrem concretar més.

Et felicito per haver-ne parlat amb la teva amiga! I si aquest noi continua insistint massa o et fa sentir incòmode, deixa la conversa i parla'n amb els teus pares, d'acord?

Una abraçada!
Laia Sala.
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.