ivet23
ivet23
Any: 1999
Comarca: Maresme
Data: 25/04/15 14:45
no se com fer-ho
Hi ha un noi de la meva escola que fa un curs menys que jo i que crec que m'estic començant a obsessionar, del plan d'estar massa pendent d'ell, buscar-lo, nose, mai he parlat amb ell però m'agradaria però clar no se com fer-ho amés jo tinc molta poca vergonya per unes coses però coses com aquestes em fan vergonya...
InterPersonal
InterPersonal
Data: 13/05/2015 20:08
Hola ivet,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

Doncs fins que no parlis amb ell i el coneguis no podràs saber si realment t'agrada! Així que, si vols, espera't uns dies a veure si aquest interès va a més o a menys. Si va a més, hauràs de buscar la manera de contactar amb ell, ja sigui a l'hora del pati o a través de les xarxes socials o d'algun amic en comú.... així tindràs l'oportunitat de parlar-hi i saber si et continua agradant o no ;)

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.