No puc mes...
Necessito tindre a algu, ho necessito. Desde petita... vull tenir sexe, es la meva obsesió, pero pwr altre banda necessito algun noi al costat, faré 16 aqui baatants mesos, la edad em don igual, pero no aguanto mes... Que faig? Em direu que ja arribara quan deixi de buscar, pero no, no arriba.
InterPersonal

Hola Sr. Hipster!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Parles de necessitar a algú, i fixa't que si la teva felicitat o el teu benestar depèn únicament de que tinguis una relació amb un noi, això et fa una mica esclava, no creus? La teva felicitat no pot dependre d'una altra persona sinó de tu mateixa, perquè si no, no seràs lliure.
L'amor arriba quan arriba, això és del tot cert, i si ens obsessionem a trobar-lo probablement no arribi. De la mateixa manera, obsessionar-se a voler tenir sexe no t'ajudarà a gaudir-lo.
Per tant, tingues paciència i busca el teu benestar en tu mateixa i no en necessitar a algú. Veuràs que l'amor, tard o d'hora, arribarà.
Una abraçada ben forta i ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat