el noi de la moto
Hola, fa uns cuants mesos que em sento extranya amb aquest noi. T'explico, aquest noi va amb mi a anglés y ens hem fet molt amics , ell tenia novia y jo tenia novio però els dos ho vam deixar y ara estem solters. Ell sempre em diu que entre nosaltres en un futur passarà algu i més històries però el problema es que crec que m'estic enamorant i ell passa de mi. La meva mare i les meves amigues sempre m'estan dient que ell es l'home ideal per mi bla bla bla, però esque passa de mi i no se com fer per captar la seva atenció. M'agradaria almenys poder aclararme si lluito per ell o passo i em fixo en altres. Gràcies.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació.
Hi ha una cosa que no entenc: dius que sou molt amics, però que passa de tu? Com és possible? Jo no puc saber si aquest noi està interessat en tu o no. Segurament si sou amics hi ha una part de tu que sí que li agrada, no creus? Ara falta descobrir si té ganes que la vostra relació es faci més íntima o no.
Potser t'aniria bé centrar-te una mica més en el present. És a dir, què sents ara? Tens ganes de parlar-hi? Doncs parla-hi! Tens ganes d'estar al seu costat? Fes-ho! A veure com reacciona ell i així podràs anar veient cap on evoluciona tot això.... Si tu el vas coneixent i et continua agradant... Endavant!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat