El consultori
Psicologia
Sexualitat
Autoestima i imatge corporal
Tornar al llistat de categories
Psicologia
Irene Vilar, psicòloga clínica. Et sents trist/a? Hi ha alguna relació que et preocupa? Dubtes sobre drogues?
Fes una consulta
No se que fer!!!!!!!!!!!
21/03/15 a les 13:54
2..
21/03/15 a les 11:52
Li agrado o no li agrado?
20/03/15 a les 21:17
Uix.... jope , l'ex vuelve
20/03/15 a les 20:06
com puc evitar aixo?
20/03/15 a les 17:40
Problemes de tot
19/03/15 a les 23:44
Com coneixerla
19/03/15 a les 22:52
amistat
19/03/15 a les 19:59
insomni
19/03/15 a les 16:29
stic fataal
19/03/15 a les 16:28
Nose que fer...
19/03/15 a les 15:51
Autoestima
19/03/15 a les 15:29
19/3/15
19/03/15 a les 12:57
Autoestima Baixa
18/03/15 a les 21:00
por a enamorarme...
18/03/15 a les 15:25
Molt urgent, tinc por de perdrel!!
18/03/15 a les 14:36
Rebuig?
18/03/15 a les 09:59
No se si li agrado... :(
17/03/15 a les 22:41
GRANS?QUE COI?
17/03/15 a les 21:05
urgent 17/3/15 a les 20:40
17/03/15 a les 20:39
S'ha acabat la "quimica"? :(
17/03/15 a les 20:37
estudis
17/03/15 a les 19:52
Crèdit de síntesi
17/03/15 a les 16:07
una noia preocupada pels estudis, molt és poc.
17/03/15 a les 13:01
Anonimiti
16/03/15 a les 20:25
sortir de festa amb 13 anys
16/03/15 a les 19:14
M'estic passant?? :(
15/03/15 a les 20:57
hola guapis,
15/03/15 a les 20:07
DUBTE!
15/03/15 a les 10:20
Siusplau responeu es molt urgent
14/03/15 a les 22:18
atracció sexual?
14/03/15 a les 20:26
ja no se el que sento
14/03/15 a les 17:04
¿M'estima?
14/03/15 a les 17:03
ajuda sisplaau
14/03/15 a les 16:11
No sembla que sigueu professionals
13/03/15 a les 21:20
Que faig?
13/03/15 a les 19:48
Problemes en l'amor, l'autoestima, la família, en la meva vida en general.
13/03/15 a les 16:03
Tinc amiges?
13/03/15 a les 11:52
NO PUC MÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER URGENTÍSIMMMM
12/03/15 a les 23:01
La meva millor amiga
12/03/15 a les 21:40
Soc massa despistada!! Contesteu siusplau es molt urgent!!!!1
12/03/15 a les 19:45
petons (falta d respecta als pares)
12/03/15 a les 19:44
Siusplaau
12/03/15 a les 19:08
La mama..... AJUDA SISPLAU!
12/03/15 a les 17:55
Realment estic enamorada?
12/03/15 a les 17:47
Amics 12/3/15
12/03/15 a les 17:03
QUE SENTO PER ELL???
12/03/15 a les 16:59
Magrada un noi, però jo també li agrado?
12/03/15 a les 16:31
el meu ex
12/03/15 a les 13:57
NO SE ESTUDIAR
12/03/15 a les 00:41
Pàg 200/295
Fes una consulta