Això em dona igual ಥ⌣ಥ
Tinc problemes d'autoestima. Tinc asumit que no tindré cap xicot durant l'adolescencia i que sempre seré igual de lletja. Pero aixó em dona igual, ja que no ho puc cambiar, pero a més estic grasa, i lo normal seria voler pujar la autoestima pero no JO EL QUE VULL ES APRIMAR. Perque m'agrada la meva personalitat, m'agrada com soc mentalment pero el meu fisic no, i se qur durant aquesta etapa de la vida, es el que mes li importa als nois. Ja ser que tenir un xicot no es el mes important. Pero m'enamorat quatre vegades...i m'han agradat molts nois pero d'aquest, quatre han sigut amor de veritat... Nomes li vaig dir a un d'ells encara que ja sabia que no sortiria amb mi. Em fa molt de mal...ara m'enamoray d'un noi massa tiracanyes, que no fa altre cosa que donar abrazades, fer pessigolles i donar patonets a les noies, no sabeu el mal que em fa a mi veure-ho. A sobre jo no sorto de casa mai, em paso els vespres fent deures i l'estona que em queda es de relax... Necesito un xicot, pero no un qualsevol...sino ell...i aixó sera imposible si no aprimo... Ell no sortiria amb una grassa que a sobre es lletja per molt simpatica i amable que sigui...
InterPersonal

Hola Liveandlove!
Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc què vols dir...i què sents...El que passa és que potser pots començar a mirar de donar importància aquelles coses del teu físic que et resulten agradables! Hem de saber treure partit a la nostra figura, perquè això és el més autèntic. A vegades ho aconseguim buscant un estil de vestit amb que el ens sentim còmodes, ens veiem bé, i sobretot també, a partir de reforçar les nostres habilitats i la nostra autoconfiança. Quan un confia en sí mateix no necessita amagar-se darrera d'un cos prim. Tots aquests cossos a vegades són una mascara per agradar als altres, però això no vol dir que un mateix s'agradi. I la veritat, per a tenir parella lo més important i necessàri és estimar-se a un mateix, i això va molt més lluny que estimar el cos que tenim. Si tu t'acceptes serà quan els altres t'acceptaran.
Els altres han d'acceptar com ets com a persona, més enllà de les nostres mascares. Pots cuidar el teu cos i tenir un estil de vida saludable que també et faci sentir bé amb la teva imatge física, i a l'hora valorar i estimar allò de tu que et fa única i especial. Només tindràs una bona relació amb qui t'estimi i t'accepti tal com ets per dins.
Escull algu amb qui puguis compartir la teva felicitat, no et deixis enganyar per mascaras, busca a aquelles persones que es valoren pel que són i no pel número de ligues que tenen.
Diverteix-te i experimenta amb les persones amb qui realment ets tu mateixa!
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat