24-sos:$
Hola:) Averem..es dificil de explikaro pq no ho se ni jo que em passa.. Pro intentare explicaro lo millor possible..
jo no es que tingui molts amics, i algun que altre amic que tinc li he explikat,bueno que algun cop me tallo i que alguns cops tinc pensaments suicides.. I els hi he demanat qe no me deixin sola i tal i lo primer que han fet es.. Allunyarse a poc a poc de mi..
Visc amb un poble, no surto casi mai, em sento rara i extranya, em sento diferent
Pq em tallo i tal? Per els putos comentaris que em fan, pq estic gorda i soc fea, ningu em vol, vull canviarme de insti i mudarme algun altre lloc.. Els meus amics estan cansats de mi, dels meus pensaments i les meves ganes de pira...
Amb res estic contenta, i man dit que busqui objectius i que si els aconsegueixo me sentire millor, pro ns quins objectius posarme..
No se que fer per torna a estar be, a ser una persona "normal"
Molts cops penjo fotos a instagram i veure que tinc likes i sols ho faig per sentirme una mica millor, casi sempre que puc escolto musica i dormo molt i per molt que dormi despres me sento cansada es normal aixo?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs sembla que t'has de començar a ajudar a tu amteixa. És cert que posar-te objectius t'aniria bé, i serà una de les coses que hauràs de fer per snetir-te millor A poc a poc, si observes què fa la gent per divertir-se i per avançar amb el que li agrada trobaràs maneres també d'anar provant. No e´s que un dia de cop et llevis i sàpigues què fer amb la teva vida, però si que un va provant què li ve de gust i què no. És així de senzill! I és cert que quan algu està ocupat buscant tots aquests objectius , activitats i experiències noves, un es va sentint amb més energia!
Així és com funciona. És una decisió que un pren la de tirar endavant i provar què li agrada i què no, però s'ha de provar , no val mirar o pensar i no provar!
D'altra banda, també et podries plantejar demanar als pares de fer una psicoterapia per allunyar-te d'aquest personatge tan dormilega i apagat que viu amb tu. Per què has escollit viure adormida? Per què no esculls viure d'una manera més desperta i feliç?
Tu decideixes! Si creus que necessites un cop de mà aprofita'l . És natural que els altres s'allunyin si t'intenten ajduar amb els bons consells que et donen, però tu no et poses a caminar!
Endavant! Hi ha mil opcions i si busques dins teu trobaràs l'energia suficient per fer el pas! Tothom és capaç de ser feliç! i hi tens tot el dret! posa-t'ho fàcil!
TU POTS!!!