primera relació
hola adolescents!
mai he tinut una relacio seria i fa uns dias que parlo mes del normal amb un amic de la classe, ell ha dit als seus amics que li agrado i ami em sembla que m'agrada ell, pero nose que fer perque ell no te la iniciativa de venir a parlar amb mi i jo mai he estat amb cap noi i ell em sembla que tampoc, tothom diu que sera una mica raru el primer lio i nose que fer perque sigui normal ja se que no hi han uns passos a seguir per saber-se liar pero com puc fer que tingui la inicitava? mil gracies i un petooo:*
InterPersonal

Hola floreta! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs fa bona pinta el que expliques. També és natural que estiguis una miqueta inquieta per saber com anirà. Però com dius això no està escrit enlloc. EL millor és que sigueu vosaltres mateixos, i tu mateixa i anar veient com va. No podem controlar tot! És més divertit anar veient què passa, com em sento i anar escoltant dins nostre fins on eestic preperada per tenir o no una relació.
Deixa que passin coses. No controlis el que vols que ell faci. Ell és com és. Si veus que passen dies i no passa res, també pots ser tu la qeu faci algun pas.
Endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat