Sóc molt peluda!!!
Hola adolescents,
Tinc 15 anys, sóc noia i sóc molt peluda.
Tinc molts pèls. Tinc pèls als braços (però aquest no m'importen, ho trobo normal), i els que si m'importen són els péls que tinc a l'esquena i panxa.
O sigui, sóc de pell morena i tinc el cabell negre. Tot això fa que sempre, posi una escusa per no anar mai a la platja o piscina amb els amics, perquè elles no en tenen i a mi em fa vergonya ensenyar la part de d'alt del Bikini.
Els pèls que tinc a l'esquena són llargs i negres, i per mi es noten molt i no m'agraden gens.
Jo pregunto, hi ha alguna forma de treure-me'ls jo mateixa?? És normal??
Si us plau, necessito sinceritat :)
Moltiiiiiiissimes gràcies,
Petons.
PD: És anònim
InterPersonal

Hola Pinkyflower11!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Mira, doncs per aquesta pregunta en concret no et puc ajudar massa, perquè no entenc amb mètodes per treure p`+els. Jo et recomanaria molt i molt que demanis als apres epr anar al metge. Ells t'entendran! Diga'ls-hi que sents que vols superar la vergonya d'anar a la piscina pels pèls i que necessites un cop de mà per anar al metge i que ell et recomani què és el més efectiu i saludable de fer. I així llavors, un cop decidiu.
Entenc que hagis pensat en aquest tema i està bé que vulguis saber més informació per decidir responsablement i adequadament si hi ha algun tractament efectiu i poc agressiu per aquest tema, però recorda també que tu ets capaç de fer una vida normal tot i els pèls i de marcar límits als altres si no accepten que tothom és com és!
una abraçada bonica!
ELi Aulet www.interpersonal.cat