Regal (?¿)
Holaa
no se ni crec que sigui un tema d'alló més important per així dir-ho pero es que necessito ajuda en un tema que potser moltes de les noies que arribin a llegir aixo també el puguin tenir.
Veuràs, tinc novio i bueno es una relació una mica complicada perque vivim bastant lluny i tal i bueno dintre de poc es el nostre aniversari i ja fara un any que portem junts i aleshores m'agradaria fer-li un bon regal ja que fem l'any pero ppff estic realment indecisa perque no se que fer-li, ja tinc alguna que altre xorradeta per regalar-li pero em falta algo perque el regal sigui realment especial i aquest algo es el que em crea el problema perque vui q li agradi i que tampoc sigui alguna cosa comprada sino algo una mica més personal...
Si em poguessis donar algun consell el més aviat possible t'ho agrairia de debó.
Una abraçada enorme ! m'agrada molt tots els consells que doneu :)
InterPersonal

Hola happycris99! Sóc l' Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs la veritat és que el regal més bonic que puguis fer-li serà el que et surti de dins a tu, sense pensar massa en que "li ha d'agradar!" Quan estem amb algu que ens estima i som importants epr ells el detall més simple és especial! La vida és molt senzilla i els detalls fets amb amor són especials!
Fes un àlbum de fotos o busca una canço per cada mes de l'any...etc. No se , se m'acudeix alguna cosa així. Pensa en que`et ve de gust i fes-ho amb il.lusió, no pensant en si li agradarà o no!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat