Problemas amb el noi que m'agrada :(
Hola! Soc la noia que va demanar ajuda, aixos es lo que et vaig consultar: http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/23621 (no se si o podras veure)
Bueno primer de tot he descobert que un amic meu i ell son "amics" i me encantaria dirli al meu amic que li diguis que em presentes pero es que no em coneix de res i seria molt raro.
I el segon problema es que una amiga meva li a dit a un altre amiga meva que m'agrada aquet nen i ara ella (a al nena que li va explicar la meva amiga) pues ara a ella tambe li "agrada" i ella mai s'ha fixat amb ell li diu la meva amigia que a mi m'agrada i ara ella tambe es fixa amb ell. Que puc fer?? Ajuda pls
InterPersonal

Hola Júlia!
Gràcies per escriure'ns de nou!
Que perfecte que tingueu un amic en comú! Ara només és qüestió de buscar la manera de coincidir tots tres i que el teu amic us presenti. Li pots dir al teu amic que aquest noi et sembla interessant i que t'ajudi a conèixer-lo, veuràs com ho fa encantat! Llavors ja estarà a les vostres mans l'anar-vos coneixent més.
Pel què fa a aquesta amiga, tothom té dret a fixar-se en qui vulgui, no? No podem prohibir a ningú que es fixi en una persona. Si et molesta molt, pots intentar parlar-hi i explicar-li com et sents. De totes maneres, si a ella li agrada o no, no hauria de ser un impediment per tu per continuar coneixent aquest noi.
Una abraçada bonica!
Laia Sala