Dubte...! Gracies
Hola!
El meu cas es el següent:
Un dia vaig agregar a un noi del meu cole al facebook, ja que em va cridar l'atenció... i es veu que ell estava també interesat en mi. Aleshores, durant una setmana va estar dient-me coses boniques, i bueno... ens vam liar i tot... va ser un 'rollete'... però fins al punt de que em va començar a agradar molt..
Total... després de dos dies de liarse amb mi, torna a sortir amb la seva ex, quan aquell mateix dia m'havia dit que no creia que encara li agrades...
No em deixat de tenir una amistat, pero segueix agradant-me. I jo penso que ha tornat amb la ex perque ella l'ha convençut... pot ser?
Que faig? com actuo davant seu? Puc enamorar-lo?
InterPersonal

Bon dia Sandruska,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenem que no ho estiguis passant del tot bé amb la situació que ens expliques. No podem dir-te el motiu pel qual ell ha decidit tornar amb ella, ja que no podem saber-ho, el que sí que et direm és que si ell ha pres aquesta decisió, possiblement el millor és respectar-ho i acceptar que ara ells estan junts.
És important que ara siguis tu mateixa, si ell s'ha d'enamorar de tu, ha de fer-ho perquè li agrades tal com ets, no perquè tu estàs fent un "esforç" per intentar enamorar-lo.
Una cosa que també és important és que ara pensis en tu, i et posis les coses el més fàcil possible per no passar-ho malament, de vegades, mantenir una relació d'amistat amb algú de qui estem enamorats ens pot acabar fent mal, estigues atenta a tu, a com et sents, i si veus algun senyal de què aquesta situació no t'està fent bé, posa-li solució.
I sobretot, sigues tu mateixa, ara i sempre!!
Una abraçada
www.consultajove.cat