AMIGA4
hola,som un grup d amigues que eestem preocupades per una amiga nostra. Ultimament hi esta passant molt malament per temes familiars i escolars. Fa unes setmans va començar a tallarse, al pincipi poc pero ara molt mes i molt frequentment. Hem parlat amb ella i no hem aconsrguit res. Esta pensant en suicidarse i no t cap familiar en qui confiar. I quan arriba a casa sempre ho passa molt malament. Intentem animarla pero seguei deprimida. Hem intentat que hi deixi fentla desconectar, pero quan arriba a casa torna a tallarse i no podm fer res.
InterPersonal

Hola supeer4! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
És molt important que hagiu estat allà. L'amistat significa també estar allà quan algu ho necessita. és també important que ella pugui sentir gent amb qui confiar eprquè sembla que li està costant molt poder rebre ajuda. Deu estar passant un moment força complicat.
Jo us recomanaria que li diguéssiu de parlar amb un adult de confiança. Un monitor, professor que penseu que us pot ajudar, etc...Però li heu de dir a ella primer. Dieu-li que esteu molt i molt preocupades,que no és just que ees tracti així a ella mateixa i que sabeu que és capaç de solucionar tota aquesta situació. Dieu-li que l'ajudareu a demanar i parlar amb algu que ella es senti còmode si vol, però que si no fa res per millorar , vosaltres, com amigues que us l'estimeu, haureu de demanar ajuda per ella perquè també esteu patint veient-la així.
A veure si hi ha sort!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat