noo el conec
M'he començat a fixar amb un noi un any més gran que jo però no el conec i m'agradaria coneixe'l. No se com fer-ho, soc molt timida i no m'atraveixo a parlar-li. Fa dos o tres dies li vaig enviar una solicitud al facebook però no crec que l'hagi acceptat ja que no em coneix. A vegades els seus amics l'han emputxat contre mi, però és molt probable que simplament siguin casualitats, ja que no ens coneixem.
No se que fer i m'agradaria coneixe'l. Ajudeu-me sisplaaaau
P.D.: m'encanta la vostre conte!
InterPersonal

Hola clauuu!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs està clar que si tens ganes de conèixer hauràs de trobar la valentia que tens dins teu i fer el pas!
Pots fer-ho poc a poc, tampoc cal que et llencis a sac, però pots començar a saludar, somriure, i si t'accepta l'amistat al face obrir-lo i parlar amb ell.
La vergonya ens tira enrera de moltes coses a vegades i tots anem aprenent a trobar la valentia per travessar tots els obstacles que ens posa la vergonya. Ho aprenem a poc a poc i anar fent passets cap allò que volem.
Pensa: què és el pitjor que pot passar? serà tan terrible si no va bé? Aquestes preguntes et poden ajudar a agafar embranida i fer el salt!
És important arriscar-nos a que els altres ens diguin "si vull parlar amb tu" o "no"! A vegades les coses potser no van com volem, i altres si...el me´s important és fer passos per aprendre del que surt bé i del que no hi surt del tot.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat