xuxe14
xuxe14
Any: 2000
Comarca: Vallès Oriental
Data: 31/03/15 12:46
Cacau mental!!!!!
Fa un mes el meu novio em va deixar i ara estic amb un noi, el principi m'agradava el meu novio actual i potser així oblidava al meu ex però es que ara ja no m'agrada el meu novio actual i m'agrada un altre de la meva classe, però a sobre no he oblidat del tot el meu ex.

No se que fer, em podriu donar algun consell??

Gràcies
InterPersonal
InterPersonal
Data: 09/04/2015 16:55
Hola xuxe14!

Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.

Primer de tot dir-te que evidentment és una decisió que tu has de prendre! Deixant això clar, dir-te que potser sents que estàs en un moment de força embolic emocional i sentimental. El meu consell en això seria passar un temps de "dieta de relacions", però aquest és el meu consell professional, tumateixa has de decidir què creus que et coonvé.

Situar els sentiments , centrant-nos en nosaltres i en dedicar un temps al que ens agrada és important!

una abraçada

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.