no ho aguanto mes
Hola adolescents
Faig tercer deso i tinc la sensacio de que tothom pasa de mi. La gent del meu curs pasa de mi a basquet tambe. Nomes els hi importo per el que la gent vol. No els importa el que em pasi com que ells estan felisos es pensen que els altres tambe. No se que fer sempre faig veure que estic be i que no em sento sola pero no es aixi.
No vull tenir depressio ni pensaments suisides.
Nesecito ajuda!!!!
Pd per si ia faltes
InterPersonal

Bon dia guapa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Quan ens sentim tristos de vegades tendim a veure-ho tot de color negre, inclús les coses que no són tan dolentes nosaltres les interpretem de forma negativa. Per tant, és normal que sentis aquesta sensació de què això et passa amb tothom, de ben segur que quan trobem la manera de què tu et sentis una mica millor, veuràs que la realitat no és tan dolenta com la veus ara mateix!!
Has provat de parlar amb les teves amigues per explicar-los com ets sents? Potser elles no s'adonen de com et sents i per aquest motiu potser no et donen el suport que tu ara necessites.
El que és important ara, és que busquis algú amb qui parlar i expressar el que sents. Podries parlar amb algun adult de confiança, com els teus pares, per exemple, sabem que no sempre és fàcil, però parlar amb algú sobre com ens sentim acostuma a ser de gran ajuda.
Si no et sents còmode parlant amb ells, pots mirar de demanar als teus pares que et portin a veure un professional amb qui puguis xerrar i qui et pugui donar un cop de mà amb aquesta situació que estàs vivint!
Molts i molts ànims!
www.consultajove.cat