...
Bones!
Últimament estic en una mala "raxa" en tot, però hi ha una cosa que em preocupa mes que les altres.
Una de les meves millors amigues en la meva nova escola porta enamorada 3 anys d'un noi. Ell també li agradava, però mai han fet res.
Ara el noi, s'ha distanciat un munt d'ella. I jo, jo he començat a sentir algo per ell... Tothom em diu que sembla que jo també li agradi, perquè estem bastant junts..
He pensat de probar algo amb ell, però em sap molt de greu per la meva amiga. Però estic tant penjada..! No sé què fer.. ajuda!
Gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
És normal que et sàpiga greu per la teva amiga, per això, el primer que et recomanaríem és que parlessis amb ella, ja que no estaria bé que se n'assabentés per una altra persona. Sabem que és molt difícil parlar-ho amb ella, però et pot ajudar posar-te en el seu lloc. Què t'agradaria que fes ella si estigués en la teva situació? Si sou tan amigues, has de ser sincera amb ella i explicar-li els teus sentiments, i més si has pensat en provar alguna cosa amb aquest noi. Hauràs de valorar i posar en una balança les conseqüències que això pot tenir en la vostra amistat, ja que no sabem com es prendrà la notícia.
Desitgem que tot vagi molt bé! Molta sort!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat