pel fet de no tenir gaire pit , em sento insegura de tot
Hola, sóc la Laura, tinc 14 anys, i no tic gaire pit, això fa que em senti insegra de fer coses, igual que ami m'agrada un noi que té 16 anys i es la unica persona a la que m'he enamorat de veritat, pero se que mai li agradare, no tinc tetes!! he buscat a moltes pagines web com em podien creixer les tetes, m'estic fent uns massatges pero no se si funciona gaire bé. estic bastant prima i he llegit que per tenir les tetes mes grans cal tenir grasa, i estic provant maneres de engraixarme, cosa que quan veig que menjo massa em vui restringir el menjar, perque em veig mes grassoneta. aixo de no tenir tetes es un gran xollo!! :(
InterPersonal

Hola Laureta!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
Els teus pits creixeran el que hagin de créixer, ni més ni menys, independentment de que li facis massatges o no, no hi ha una manera màgica per fer-los créixer. Tens 14 anys, i per tant el teu cos encara s’està desenvolupant i anirà canviant.
De totes maneres, creixin més o no, és important que t’agradin tal com siguin! Ja que no necessàriament són més bonics uns pits grossos. Tots són bonics! És important acceptar i estimar el propi cos, i pensa que aquest noi que t’agrada si vol estar amb tu, ho estarà tinguis els pits que tinguis, ja que ell el que voldrà és estar amb tu, no amb els teus pits.
Així doncs, no et preocupis i estima’t tal com ets! :)
Una abraçada ben forta Laureta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat