Necessito parella
Veig gent al carrer amics i companys de la classe molt ja tenen parella i a mi m'encantaria tenir-ne no em considero ni lletja ni gorda però el fet de no tenir parella m'està començant a afectar i més del que m'esperava pel simple fet de que jo sempre he estat segura de mi mateixa però penso que si no tinc parella serà perquè la gent potser no li agrado, És normal? Si us plau ajuda urgent!!!
InterPersonal

Hola Laia!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs potser diria que t'agradaria tenir parella, pe`ro no estic d'acord en que la necessitis! Ningú necessitem a ningú, si a cas ens agrada compartir una relació amb una persona a qui ens estimem.
Si estàs segura de tu mateixa, no cal tenir una parella per recordar-ho. Les parelles venen soles, quan estem receptius poden arribar en un moment o altre, però sempre aparèixen quan estem tranquils i som nosaltres mateixos. Enlloc de buscar parella o estar massa pendent del tema et suggereixo que et converteixis en aquella persona que a tu t'agradaria gaudir i disfrutar. Fés tot allò que et vingui de gust i esforça't en aconseguir el que vols i a assumir les teves responsabilitats. Aquest és el camí pel que un se sent segur!
No vulguis fer córrer el temps! Aprèn del que el temps et doni!
endavant
Eli Aulet