Estic confosa
Hola!
Aquest any ens han barrejat de classes, i m'ha tocat amb un noi q no m'havia tocat anteriorment. Ens hem fet molt amics, ens hem agafat molta confiaça i m'ha començat a agradar. Ara sempre ens portem super bé i tontejem una mica, pero hi ha una amiga del meu grup que crec que també li agrada ell pero no ens ho ha dit. I no sé que fer pq ella sap q jo estic d'ell i ells són bastant amics, ademes aquesta amiga es nova d'aquest any i tenen en comú amics d'ella de la seva antiga escola pq ell va en un club on molts d'aquests amics hi van. Crec q ella em vol posar gelosa o algo, per com em va començar a parlar fa poc. Ara que és setmana santa anava a dir-li que estic d'ell pero primer li vaig dir "hola" i encara no m'ha contestat pero si que l'ha llegit. Em te molt confosa perque hi ha moments q esta super pendent de mi i ara no tant des de que li vaig dir a la meva amiga q a mi m'agrada aquest noi.
Ajuda siusplau! (Crec q no m'he explicat gaire bé, ho sento)
InterPersonal

Hola Claudins!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Intepersonal. Gràcies per escriure'ns! T'has explicat molt bé! ;)
Entenem perfectament com et sents. Has de tenir en compte que no podem controlar que una altra persona s'enamori de la mateixa que ens agrada a nosaltres, i a vegades resulta que a la persona que li agrada el mateix noi que a nosaltres és una amiga. No es tracta de competir a veure qui se l'emporta, si no de ser sinceres una amb l'altra i valorar com gestionareu que una de vosaltres comenci una relació amb aquest noi.
Com aneu junts a classe podries aprofitar per parlar directament amb ell, ja que per missatge pot passar el que t'ha passat, que veus si ha llegit el missatge, si no, però no tens la informació de perquè no t'ha contestat, i està clar que pot ser per infinitat de possibilitats, i el que provoca en tu és molta confusió. Així que et recomanem que, si li vols dir alguna cosa, ho parlis amb ell cara a cara, d'aquesta manera podràs veure la seva reacció, ja que els missatges no verbals són també molt importants.
Que vagi molt bé Claudins! Ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat