Què va per mi?
Hola m'agradaria tenir un hobby...
He començat moltes activitats però no estan fetes per mi. Com puc escollir que fer?
Tinc 13 anys i molts nois i noies de la meva classe fan activitats des de petites...
Sempre he volgut fer alguna cosa relacionada amb la dansa o gimnastica rítmica però totes les noies de l' equip ho fan des de petites i jo soc la "novata"
Que faig adolescents?
Petons
InterPersonal

Hola Anonimadegirona!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Intepersonal. Gràcies per escriure'ns!
Nosaltres som de l'opinió que mai és tard per començar a fer allò que realment et ve de gust.
Et proposem que facis una llista de totes aquelles coses que t'agraden: jugar a tennis, pintar, cantar, l'escalada, la dansa, la gimnàstica rítmica, la natació... el que sigui. Segur que si t'entretens a pensar-hi trobes un munt d'activitats que t'agradaria practicar. Un cop tinguis clar quines són aquestes activitats és important trobar un lloc per a realitzar-les amb nois i noies que tinguin el mateix nivell que el teu i d'edats similars, això sempre ajuda.
Si t'agrada la dansa, apunta't algun grup amb noies de la teva d'edat que estiguin al mateix nivell que el teu. Segur que en trobes, ja que hi ha moltes noies i nois que comencen a fer dansa amb la mateixa edat que tu. Vés a alguna escola especialitzada i informa't sobre els cursos i nivells que tenen. T'animem a que busquis aquell lloc on et sentis més a gust!
Recorda que moltes vegades som nosaltres mateixes que ens posem límits a l'hora de fer les coses, però no oblidis que mai és massa tard! ;)
Una abraçada i molts petons bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat