millor amiga
Ja fa dos mesos que m agrada una noia del meu institut i no ho havia dit a ningu fins que l altre dia li vaig explicar a la meva millor amiga que a mes son molt amigued am la k m agrada. L altre dia van quedar i nose perque em van començar a dir wapu pr wats i coses d aquestes i despres deien es broma!. Tinc por que la meva millor amiga li hagi explicat quan mavia promes que no ho faria. Que faig, perque quab li pregunto si li va dir diu k no, pero aleshores no entenc akells missatges que em van enviar si casi k no aviem parlat mai.
Moltissimes gracies! Un petunet!
InterPersonal

Hola Bbrtunska!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
Pots tornar a provar de parlar amb la teva millor amiga, torna-li a preguntar si li ha dit alguna cosa i si et diu que no, hauràs de confiar en ella, a ningú ens agrada que desconfiïn de la nostra paraula. A més, si t'ha enganyat i li ha dit alguna cosa és probable que te n'acabis assabentant. També pots preguntar-li directament per aquests missatges que et van escriure, explica-li que t'han desconcertat una mica, ja que gairebé no havíeu parlat mai.
L'altra opció que tens és "empassar-te" la vergonya i parlar directament amb aquesta noia que t'agrada, aprofitant que ella et va escriure per WhatsApp. Interessa't per ella, coneixeu-vos i descobreix si segueix agradant-te.
Mira la part positiva de tot plegat. Si finalment la teva amiga li ha dit que t'agrada et pot haver ajudat a obrir el camí i trencar una mica el gel.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat