El consultori
Psicologia
Sexualitat
Autoestima i imatge corporal
Tornar al llistat de categories
Psicologia
Irene Vilar, psicòloga clínica. Et sents trist/a? Hi ha alguna relació que et preocupa? Dubtes sobre drogues?
Fes una consulta
Pooor pateixo per la gent
10/02/15 a les 19:24
Grassa????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
10/02/15 a les 19:05
Desanimada ajudeume
10/02/15 a les 19:00
entre un i un altre :(
10/02/15 a les 18:28
contesteu sisplau
10/02/15 a les 16:24
Problemes amb els pares
10/02/15 a les 16:00
lio total
10/02/15 a les 14:22
---"Fòbia social"---
09/02/15 a les 22:47
No se que m'agrada!
09/02/15 a les 22:13
Dubte
09/02/15 a les 21:44
amore
09/02/15 a les 20:45
que he de fer
09/02/15 a les 20:22
3 anys
09/02/15 a les 20:19
Risc a la depressió. SIUSPLAUU!!
09/02/15 a les 20:17
La meva millor amiga està mes pel seu novio que per mi
09/02/15 a les 19:59
Ptablda tt no s k rejalar a la meua noia
09/02/15 a les 19:58
Donem un consell no se que fer
09/02/15 a les 18:45
No me liat mai :/ URGEEEEENT
09/02/15 a les 16:11
Ajuda: nois!
08/02/15 a les 23:35
Amic o amor?
08/02/15 a les 19:54
estatura, cames i cabell
08/02/15 a les 19:42
detalls
08/02/15 a les 19:27
M'agrada el mateix noi q a la meva millor amiga...
08/02/15 a les 17:49
Amiga suïcida
08/02/15 a les 16:34
mooolt urgent
08/02/15 a les 15:23
Una desició difícil
08/02/15 a les 09:54
El millor amic
07/02/15 a les 23:05
Amor impossible?
07/02/15 a les 16:51
No em sé controlar.
07/02/15 a les 16:09
CONFUSA...
07/02/15 a les 15:29
Amic o... alguna cosa més?
07/02/15 a les 14:43
No em puc olvidar del noi que m'agrada
07/02/15 a les 14:30
Paranoies
07/02/15 a les 13:03
*NO SÉ COM DIR-LI*
06/02/15 a les 20:53
Canvi de vida : (
06/02/15 a les 20:25
Millor amiga? No hu se
06/02/15 a les 18:24
confosa
06/02/15 a les 17:56
Blanquejament
06/02/15 a les 17:07
Necessito ajuda. No se que fer.
06/02/15 a les 17:03
noi
06/02/15 a les 16:32
em diues obsseonada o estic?
06/02/15 a les 15:53
No esta boo...
06/02/15 a les 15:52
transtorm bipolar?
06/02/15 a les 15:20
No se que fer.
06/02/15 a les 14:31
Enamorada d'un noi més petit!!
06/02/15 a les 03:12
Ajuda
05/02/15 a les 23:17
...
05/02/15 a les 23:05
Me enamorat
05/02/15 a les 21:17
20 anys mes
05/02/15 a les 20:40
HOSPITAL SIUSPLAU
05/02/15 a les 19:50
Pàg 206/295
Fes una consulta