carlesilson
carlesilson
Any: 2015
Comarca: Barcelonès
Data: 12/02/15 13:49
no se que fer
Tinc un problema el cual m'agradaria solucionar.
M'agrada una noia, ja li he demanat per sortir 2 vegades; la primera vegada amb 11 anys, la segona amb 14. Actualment jo tinc 15 anys. El problema és que ens coneixem desde els 3 anys. Quant li vaig preguntar per sortir em va dir que era molt guapo i li queia molt be però que se'l hi faria molt extrany sortir amb mi perque em veia com un molt bon amic. Igualment he decidit seguir endevant i tornar-ho a intentar, però no se que fer perque deixi de veurem com un amic.
PD: li agrada un noi amb el cual es van liar al estiu pero viu a fora de catalunya(nomes parlen pel movil)
siusplau em podrieu donar consells sobre que fer?
-Gràcies.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 19/02/2015 19:48
Hola Carles,

Em sap greu dir-te això, però si ella t'ha dit que no, l'hauràs de respectar. Sé que és dolorós, però no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, oi?

Si vols parla amb ella i explica-li el què sents. És una bona manera perquè ella tingui l'oportunitat de sincerar-se i dir-te què sent per tu. Llavors sí que serà moment d'acceptar els seus sentiments i començar a passar pàgina si és el que toca...

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.