gwen
gwen
Any: 1998
Comarca: Garraf
Data: 16/02/15 17:06
Nois
Hola!
Sóc una noia de 16 anys, i no es pot dir que sigui guapa, però tinc algo que diuen.
A l'insti els nois estan tot el dia al costat de les ties mes despampanantes, i m'agradaria preguntar si es perque estan a ledat aquesta o seran aixi tota la vida!
Petons
InterPersonal
InterPersonal
Data: 24/02/2015 17:56
Bona tarda,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.

La veritat és que en aquesta edat molts nois, no tots, acostumen a, com dius tu, acostar-se més a les noies més despampanants. Això té una relació directe amb el nivell d'hormones i el desig sexual en aquestes edats. Al principi l'atracció física sembla que sigui el primer que crida l'atenció, però amb el dia a dia i el pas del temps sorgeixen altres coses que tenen més pes i que criden més l'atenció. Amb els anys el nivell hormonal es va regulant.

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.