MR
MR
Any: 2000
Comarca: Noguera
Data: 14/02/15 00:14
SANT VALENTÍ
Una amiga fa poc ha passat per un desamor i ara amb aixo de sant valenti esta tristona i li he dit q abans de q s acabi el dia la faria riure, podeu donar algun consellet perq pugui riure o algo per superar- ho? Gràcies.Petons.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 24/02/2015 11:17
Hola!

Ostres! em sap greu arribar tard. Normalment intentem contestar-vos tan aviat com podem, però al mateix dia és impossible!

Segurament ja vas trobar alguna manera de fer-la riure, oi? A vegades els amics ens fan estar bé només estant al nostre costat. Així que si sents que algun amic et necessita, escolta'l i parleu del tema. Segurament ja trobareu alguna manera de posar-hi el toc d'humor!

Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.