Jana
Jana
Any: 2001
Comarca: Baix Ebre
Data: 14/02/15 23:46
pffff *_*
Holaa!
Bueno lo qe vull comenta esqe fa dos semanes uaixii m'acomensa a mira un xiqet(io faxx 2n d'eso i ell 1r de batx) i macomensa a mira mol sas, quan astem al pati io i ls meues amiges anem dins al hall i ell pos se posa a prop meu i cada vegada m'asta acomensan a agrada mes, n se si ell sen lo mateix pero esqe ara tinc ganes de qe sige lo dia seguen per a tornarlo a vore per l'insti i pff... q tinc qe fee? cm averiguo si li agrado? Qe faxxx!!

Gràcies! Muaks!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 24/02/2015 10:09
Hola Jana,

Moltes gràcies per escriure'ns, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.

Doncs potser hauràs de tenir una mica de paciència. Les presses no ens ajuden en aquestes situacions, a vegades cal deixar passar uns dies o setmanes per anar veient què ens agrada d'aquesta persona: si el fet que ell s'hagi fixat en tu, si la seva aparença o la seva manera de ser. A vegades, el fet que algú es fixi en nosaltres, o això ens sembli, fa que ens sentim molt més atractius i fins i tot més a gust amb nosaltres mateixos, però hem de vigilar no caure al parany!

Fixa't que no pots saber si ell sent el mateix i de moment tampoc saps com és. Per tant, aprofita aquests dies per anar-te acostant a ell o algun amic en comú i així conèixer-lo una mica més a fons per poder valorar si t'agrada o no.

Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.